czwartek, 11 sierpnia 2011

Co warto mieć w szafie ?

Co warto mieć w szafie ? Otóż jest kilka takich rzeczy ( raczej ubrań ) , które pasują do wszystkiego . Przedstawiam moją listę ubrań .


- Biała bluzka 




- Dżinsy 


Obcisłe dżinsy na wiosnę, New Yorker Amisu 189 zł


- Czarne baleriny 


- Dużą torbę 




- Rozpinany sweterek 




- szal




Z taką podstawą można już poszaleć - do bluzek dodać czarny sweterek , do dżinsów założyć przetykany pasek , szal zarzucić jak poncho lub zawiązać w pasie , nie wspominając już o opaskach , biżuterii , topach , broszkach i wiele , wiele innych . 


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cudownie :D
misiaczek9123

Anonimowy pisze...

Dziękuję za przydatną listę. Mam już: szal (ale biały w czarne kropki), rozpinany sweterek (ale fioletowy w purpurowe kropki), dużą czarną torbę, czarne baleriny i dżinsy. Pozdrawiam :-)

Andżella pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Andżella pisze...

Miss 809 to nic,że w kropki .Nie musisz kupować takiego samego jak na zdjęciu ;D

xxola pisze...

fajna ta biała bluzka. :D

Dominika pisze...

posiadam wszystko oprócz torb. mam sportową. ;)
zapraszam do mnie. ;)

http://mojswiatmojezmartwienie.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Mam szal, jeansy, sweterek, białą bluzkę, rozpinany sweterek i dużą torbę