wtorek, 16 sierpnia 2011

Problem - Pryszcze


Pryszcze,trądzik,krosty,syfki ... Nieestetyczny , szpecący - wróg . Zanim zabierzesz się do walki z nim , dowiedzcie się o nim coś więcej .

1. Wyciskanie nie rozwiązuje problemu ! Co więcej : może doprowadzić do pogorszenia sytuacji , zwłaszcza kiedy mamy do czynienia z niewprawnymi próbami wyciskania graniczącym ze zwykłym rozdrapywaniem , często nieumytymi rękoma .

2. Biała pasta do zębów " podobno działa " . Odradzam .

3. Szorowanie twarzy mydłem , kiedy pojawił się trądzik - kiepska opcja .

4.Odpowiednia dieta , pełna owoców i warzyw , po raz kolejny nas do siebie przekonuje . Stosowanie jej wspomaga proces oczyszczania organizmu z toksyn , a więc i leczenia trądziku .

Zniszcz  je wszystkie !

Korektor - Wspaniały przyjaciel , zwłaszcza , gdy budzimy się rano z niespodzianką na twarzy . Nie jest drogi ( całkiem dobry można kupić nawet do 10 zł ).Należy pamiętać tylko o odpowiednim dobraniu jego koloru , żeby nie mieć brzydkiej plamy i tuszować .

Antybakteryjne / anty trądzikowe żele do mycia twarzy - Taki specyfik znajdzie się w każdym sklepie kosmetycznym . Kosztuje w ramach 10 - 20 zł i może okazać się bardzo pomocny . 

Preparaty anty trądzikowe - zanim zaopatrzysz się w nie , zastanów się , czy jest Ci rzeczywiście potrzebne ( zwłaszcza jeśli rzeczywiście musisz pilnować wydatków ) na pojedynczego pryszcza , wyskakującego sporadycznie lepszy korektor .    

Kosmetyczka - Jeśli twój problem to stała część życia możesz wypróbować kuracji u kosmetyczki , ale pamiętaj , że taki zabieg kosztuje .

Dermatolog - W przypadku kiedy prawdziwie koszmarnej pryszczowej sytuacji jednym i najlepszym sposobem wyjściem jest wizyta u dermatologa , który przepisze Ci niezbędne antybiotyki . 




18 komentarzy:

Cat Girl pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

ehh a ja juz nie wierze w takie zele itp. uzywalam under 20 i tylko pogorszylo cala sprawe mianowice mialam tych pryszczy jeszcze wiecej .
ale blog fajny:)

PS: sorry, ze pisze bez tych "z z kropka" itp, ale cos mi sie w kompie zrypalo .


Zapraszam na naszego bloga - > http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

Miśka pisze...

Ja na szczęście w lato nie mam problemów z niechcianymi gośćmi na twarzy :)

Ewelina pisze...

w lato nie mam tego problemu.

Anonimowy pisze...

pryszcze to zło!
Zwłaszcza te niespodzianki !
Mi bardzo pomagają preparaty siarkowe :)

Inopportune pisze...

przydatna notka ;P

J pisze...

Nice blog! Beautiful header! :)

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

k a m i l a pisze...

ja na szczęście nie mam problemu z pryszczami :)
dziękuje również będę wpadać

Wiktoria pisze...

póki co nie mam jeszcze problemu z tymi nieproszonymi gośćmi, i mam nadzieję, że mieć nie będę. ;)

jellybeans pisze...

dzięki za rady ;)


odwiedzisz mnie ? http://jellybeansx.blogspot.com/
będzie mi bardzo miło ;)

Moodhomme pisze...

na szczeście nigdy nie miałam problemu z pryszczami ;)
Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

pisze...

dlugo sie meczylam z tradzikiem, ale na szczescie juz przeszedl.. :)

Fajne notki i blog :) Ja juz obserwuje i rowniez zapraszam do obserwacji mojego bloga. Jesli chcesz <3

Cat Girl pisze...

Ja mam problem z krostkami zawsze jesienią i zimą. Dermatolog mi nie pomoże bo w mojej miejscowości jest taka "specjalistka" że wiekszość ludzi wie wiecej od niej na temat krost itp

http://oneatthemillion.blogspot.com/ pisze...

ale slodko tu u ciebie naprawde bardzo fajny blog prowadzisz :)
obserwuje i licz ena to samo :*

Nikola. pisze...

super :) zparaszam na mojego bloga :)
http://featsia.blogspot.com/ na pewno nie raz tu zajrze:)

Romantic pisze...

męczylam się wiele lat z pryszczami i to sami się nie wyleczy... stosowalam wiele zelow, pianek itp. ale dopiero wizyta u dermatologa rozwiązala moj problem i przepisanie leku na recepte :) radzę się wybrac do lekarza jesli ktos ma taki problem, pozdrawiam autorke bloga ;)

Krejzolita pisze...

Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

JuliaM pisze...

Na moich blogu znajdziesz kilka notek na temat dbania o cerę trądzikową.Fajny blog,w wolnej chwili zapraszam do mnie,obserwujemy?:)(rew);)http://julunia148.blogspot.com/