piątek, 12 sierpnia 2011

Rozdania

Zapraszam do udziału w rozdaniach na blogach . Warto się zgłosić , ponieważ może TY wygrasz jakąś ciekawą nagrodę . Zachęcam ! Żeby wygrać , trzeba grać .


Rozdanie u : moje-kosmetyki-byn.blogspot.com




Zasady:

1. NIE musisz być obserwatorem mojego bloga, ponieważ chciałabym aby osoby mnie obserwujące były tu z własnej woli, więc jeśli nie chcesz mnie obserwować ale masz ochotę wziąć udział w rozdaniu - nie ma problemu, wystarczy, że się zgłosisz wpisując komentarz :).

Wszyscy mogą wziąć udział w rozdaniu :) !!!


2. Komentarz musi zawierać:
a. słowo CHCĘ
b. Twój e-mail

3. Proszę umieść notkę o moim rozdaniu na Twoim blogu (może być przy okazji Twojej notki, na końcu) wraz ze zdjęciem 1 z tego wpisu (logo rozdania) oraz zasadami.

ROZDANIE TRWA DO 21 sierpnia. Zwycięzca zostanie wylosowany :)

~~~~~~~~~~~

Rozdanie u : http://cforcraving.blogspot.com



~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rozdanie u : ajmissindependent.blogspot.com










6 komentarzy:

Miśka pisze...

Ja jakoś nie mam szczęścia, bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam :/

Andżella pisze...

Ja też na razie nic nie wygrałam , ale trzeba próbować.

Inopportune pisze...

powodzenia ;)

Unknown pisze...

powodzenia! ;)
mi jeszcze nie udalo sie nigdy wygrac :(

Unknown pisze...

gdzie zalozysz konto ? na modnet czy topliscie ? ;))

Andżella pisze...

Chyba na modnet ...